vitathatatlan.blogspot.hu
Főoldal (nyitólap) | Tartalomjegyzék
(x)

2024. szeptember 5., csütörtök

Íme a tökéletes diáktörvény


Avagy: az elvárt iskolarendszer részletei.

Már megint el lettek nyomva a baloldal gyermekkatonái, akik létezésük egyetlen értelmének holmi tanulás helyett azt tartják, hogy megvalósítsák azt, ami a boomer szüleiknek nem sikerült: forradalommal megdöntve a kormányt felszabadítani az országot a tanulás igazságtalan rabigája alól.

Természetesen ahogy mindig mindenben, a bal-liberális politikusok harsányan támogatják őket. Mókás, de tény: ha a kormány olyan határozatot hozna, mely szerint a diákoknak kötelező az iskolában percenként legalább háromszor lélegezni, akkor ezek arra buzdítanák a nebulókat, hogy álljanak ellent a rendszerszintű elnyomásnak, és ne vegyenek levegőt. Ráadásul ezzel CO2-t se szuszognának a légkörbe, tehát ez egy klímatudatos diákpolgári ellenállás lenne.
És minél több diák fulladna meg így az iskolában, annál jobban lehetne bizonyítani, hogy a gonosz és elnyomó, jobboldali (tehát náci) kormányzat gyalázatos rendeleteivel gyermekeket kerget a halálba.

De milyen lenne a bal-liberálisok számára valóban tetsző és elfogadható oktatási rendszer? Kezdjük az elején...




Szabadságjogok a közoktatásban

Már 14 éve megy az a kommunikáció, hogy sokféleképp lehet a gyerekeket tanítani, ám az épp aktuális mindennél rosszabb. Meg hogy mindenhol jobban csinálják, Finnországtól Romániáig, de még Észak-Koreában, sőt: Pápua Új-Guineán is. Ez utóbbin ráadásul valóban természetes (így: egészséges) módszerekkel tanítják a gyerekeket a helyi táplálkozási szokásokra. Ami bár emberevés, de legalább nem vágják le szegény bocikákat és malackákat étkezés céljából.

„A 245/2024. (VIII. 8.) kormányrendelet lényege,
hogy a diákok bevihetik ugyan az iskolába a telefonjukat,
de rögtön le is kell adniuk azokat egészen addig,
amíg be nem fejeződik az utolsó órájuk.”

S lám, ismét halálsikolyát hallatja a demokrácia, mert bár ez bezzegnyugat sok országában (pl. Anglia) is ugyanígy történik, de ott demokratikusan nem lehet iskolai órákon telefont nyomogatni, Magyarországon viszont ugyanez csak diktatórikusan történhet.
Lássuk be, szegény elnyomott liberális középiskolásoknak már az is túlzott teher, hogy egy átbulizott (és piált s drogozott) éjszaka után, amikor hajnalban keveredtek haza és estek az ágyba, már korán reggel az iskolában kell lenniük. E mellé, hogy földrajzórán ne tudjanak körömlakkozási tanácsokat nézni a telefonjukon a padtársaikkal együtt, hogy aztán legyen mit átbeszélni, vagy a matematikai egyelnetek levezetése helyett ne cseveghessenek Messengeren a cuki kiscicájuk legújabb kalandjáról, több, mint lelki terror, ez már a hitleri nácizmus gyilkos könyörtelensége.

Valaha régen az iskolákban, s mi több: a kollégiumokban is diáktörvény szabályozta a helyes viselkedés alapjait.
A diáktörvények valóságos törvények voltak, az iskolai ítélőszék vigyázott a betartásukra. A közösség élén volt a senior és a contrascriba. A legnagyobb jelentősége azonban ezeknek a törvényeknek és végrehajtásuknak az volt, hogy a diákságot valóban közösséggé formálta, önállóságra nevelte.

Azonban a közösség alapjaiban is elnyomás, mert közös, és nem egyéni érdekeket, nézeteket és tetteket igényel. A mai diákok mind individuumok, és mivel valamennyien egyazon dologról sok mindent gondolnak, ők önmaguk a saját egyéniségük közössége.
Az önállóságra nevelés pedig azt feltételezi, hogy a szülők és az állam egy napon el akarja engedni a kezüket, ami alkalmas arra, hogy félelmet és riadalmat keltve bennük, depressziósok, vagy egyenesen - egy remény nélküli jövőképtől rettegve - öngyilkosok legyenek. A gyerekeket tehát arra kell nevelni, hogy életük végéig mindent megkapnak az államtól, amire csak vágynak, alanyi jogon a nemváltó műtéttől a toronyóráig lánccal. Amelyik állam ezt nem hajlandó megígérni, az elnyomó és leforradalmárkodni való.

Ha ezt sikerült megérteni, akkor a következő lépés azt észre venni, hogy a liberális gyermekek számára nem liberális gyerekekkel egy iskolába járni borzasztó szenvedés, és kognitív disszonanciát okoz.
Eme közösségek ugyanis naponta képesek szembesíteni szegény (és elnyomott) bal-liberális gyermekeket azzal, hogy nem az övék a világ, és hogy léteznek olyanok is, akik nem osztják a nézeteiket. Ráadásul ott helyben az iskola közepén nem gyilkolhatják le őket, sőt: nap mint nap kötelezően el kell viselniük ezen őskövületi nézeteket vallókat. Ezzel teljesen más viselkedésre kényszerülnek, mint amit Lenin megmondott, így ez az ellentmondásos életvitel mentálisan megviseli őket, és képtelenek tovább fejlődni a liberális felmagasztalódás haladár útján.

Márpedig ha valakinél egy új információ vagy tapasztalat ellentmond a korábbi elképzeléseinek vagy ismereteinek, akkor disszonanciát, belső feszültséget él át. Ennek kitenni a hópehely generáció sosem látott érzékenységű gyermekeit oly kegyetlenség, amire csak egy náci képes.

Éppen ezért logikus és egyben optimális megoldás az lenne, hogy a bal-liberális gyermekek egy kizárólag nekik létrehozott iskolarendszer keretein belül tanuljanak. Ezen iskolákba csak ők járjanak, pontosan nekik létrehozott tantervvel és szabályokkal.

Felületesen gondolkodva úgy tűnik, a Waldorf-iskolarendszer lenne erre megfelelő, de a valóságban ott is vannak olyan szabályok és elvárások, amelyek egy haladó liberális szellemiségben nevelt gyermek számára elviselhetetlenek.
S mi több, tökéletes, minden modern és haladó elvárásnak megfelelő oktatási rendszer még bezzegnyugaton sem létezik – hiába, ők sem képesek máról holnapra átlépni saját (bigott) árnyékukat. A kísérletezgetés azonban megint nem tesz jót a gyermekek mentális fejlődésének, tehát olyan fix és állandó megoldást kell bevezetni, ami bizonyítottan bevált és minden gyermeki individuum számára megfelelő.

Éppen ezért a leghaladóbb iskolarendszert választottuk,
és javasoljuk a bal-liberális politikusoknak
ennek jogszabályokba foglalása után törvényjavaslatként benyújtani,
és persze elutasítás esetén tanítási órák alatt
a diákokat az utcára küldeni akaratérvényesítő tüntetési célból.

Ez az iskolarendszer pedig a mordori oktatási rendszer, ahol a kis ballib orkok úgy élhetik meg szabadágukat és individuális fejlődésüket, hogy nem akadályozzák őket sem holmi illiberális, náci, meg egyéb elmaradott világnézetek, sem ezekhez köthető szabályok és rendeletek.


Nézzük, hogyan működik a legliberálisabb oktatás Mordorban.


Az alábbi 12 pontban részletesen bemutatjuk a világ legprogresszívebb oktatáspolitikájának jellemzőit.


- Tanterv

Egy haladó, szabadelvű liberális demokráciában senkit nem lehet semmire sem kötelezni, mert az ütközne a szabadságjogokkal. Ezt az alapelvet követi a mordori oktatási rendszer, amelyben a diákok maguk mondják meg, miről és mit szeretnének tanulni, még az iskolakezdés előtt. Mordor oktatáspolitikusai a legapróbb részletekre is figyeltek a tanterv szabadelvű kidolgozásában.
Ezért például a matematikában nemcsak azt döntik el 5 évesen, hogy tanuljanak-e 15 évesen a kétismeretlenes egyenletekről vagy sem, hanem azt is, hogy mennyi legyen 2+2. Akik azt akarják, arról fognak tanulni, hogy 2+2 miért 8; akiknek pedig az tetszik, hogy 2+2=16, azok ennek részleteivel ismerkedhetnek meg. De csak ha akarnak, mert ez sem kötelező.
Ugyanez vonatkozik pl. a helyesírásra is - de csak azoknak, akiket érdekel ez a tantárgy.

Mordorban senkit sem zavar az, hogy ugyanarról a dologról teljesen különböző eredményeket és indoklásokat tanulnak. A felvilágosodott, haladó liberális értelmiségiek már kisgyermekkorban megtanítják mindenkinek, hogy semmiről sem létezik egyetlen igazság, minden pontosan annyi valóság, ahányan gondolkodnak rajta. Minden mordori kisdiák tudja, hogy mivel mindig minden relatív (meg a tudomány is állandóan változtatja a nézeteit), minden valóság és igazság egyedül azon múlik, hogy az egyénben milyen érzéseket vált ki.
Ezért a mordori tanterv mindent az individuális érzéseknek vet alá.


- Órarend

A szuperhaladó mordori oktatási rendszer nem akarja beskatulyázni a diák-individuumokat, sem kötelezni őket olyan dolgokra, amik bennük rossz érzést kelthetnek, ami a depresszió (és aztán az öngyilkosság) melegágya. Ezért az iskolákban minden diák számára pont olyan tanóra következik, amilyet akar - és annak akkor van vége, amikor neki tetszik. Természetesen senki nem kötelezi őket arra, hogy előírt felszerelést vigyenek magukkal a tanórákra, ezért mindenki azt visz magával, amit helyesnek gondol. Aki tollat és füzetet, akkor azt, aki machetét vagy Kalasnyikovot, akkor azt. A kirobbanó élmények kedvelői számára a kézigránát és az aknavető is engedélyezett.
Amennyiben a nebuló antifa-szimpatizánsként identifikálja magát, ilyen eszközöket az iskola alanyi jogon biztosít számára.


- Órai munka

Régi és felháborítóan bigott beidegződés, hogy szegény diákok a tanóra alatt végzett munkáját holmi - igazságtalan - érdemjegyekkel minősítik, amivel újfent a mentális állapotukat teszik tönkre.
Ráadásul ez megint kognitív disszonanciát okozhat, hiszen hogy járjon jó kedvvel valaki olyan iskolába, ahol olyan dolgot tesznek vele (érdemjegy) ami neki nem okoz örömöt. Ráadásul egy igazán elfogadó társadalom közoktatási rendszerének alapvető kötelessége tudomásul venni, hogy a diák csak akkor érzi jól magát, ha azt csinál, amit akar. És ez utóbbi esetén az órai munkája - önnön vágyai szerint - tökéletes, tehát csak és kizárólag, automatikusan kitűnőként lehetséges minősíteni.


- Érdemjegyek

Az órai munkához hasonlóan elavult, és hátrányosan megkülönböztető (meg elnyomó) módszerek egyike azon érdemjegy, melyet a diktatórikus rendszerekben holmi dolgozatokkal, felelésekkel meg vizsgákkal szokás szerezni. Ezen rendszerek feltételezik, hogy a diák hazudna a felkészültségéről - tehát nem bíznak bennük.
A mordori közoktatás egyik alapja a maximális bizalom. A diákok kizárólag úgy kapnak érdemjegyet, hogy megkérdezik tőlük, ők milyen érdemjegyet adnának maguknak egy adott témában - és az kerül a naplóba. A személyiségi jogok védelmében azt sem ellenőrzi senki, hogy tényleg a saját nevét mondta-e a nebuló ezen osztályzat bediktálásakor. Bár a rossz nyelvek szerint gyakori, hogy egy osztályban egyetlen diák kap egy feleltetésre 30 darab elégtelent (míg a többiek semmit), a szakértők szerint ez egyrészt rágalom, másrészt szélsőséges és elszigetelten ritka eset, harmadrészt meg ezzel sincs gond, ilyen egy igazi demokrácia.

Természetesen a bizonyítványokban is a diákoknak tetsző érdemjegyek szerepelnek. S mi több, a mordori felsőoktatásban már az is jogosult diplomára, aki csak gondolatban járt iskolába. Ez utóbbiak rendszeres asztrálutazási támogatásban is részesülnek.




- Okostelefonok

Mordorban diákjogi alap, hogy az iskolákban minden tanuló alanyi jogon kap mobiltelefont, korlátlan internet hozzáféréssel. Ezzel megszűnik a szülők anyagi helyzete okán kialakult egyenlőtlenség is.
Az okostelefonokat mindenki akkor és arra használja, amire akarja, és ez természetesen az iskolák tantermeiben, a tanórák alatt sem változhat. Mordorban az emberi (pontosabban: orki) szabadságjogokat semmi sem korlátozhatja, így a diák az órák alatt az okostelefont ha akarja, nyomogatja, ha akarja, megdobálja vele a tanárt (vagy egymást), ha pedig úgy akarja, akkor bármikor igényelhet egy kölyökmacskát, akit agyonverhet vele.

Természetesen ez nemcsak a telefonokra, hanem egyéb okoseszközökre is vonatkozik. Akinek jobban tetszik egy táblagép (mert azzal pl. hatékonyabban lehet szájon verni valakit) az táblagépet kap, akinek pedig az okostévé a favorit, az olyat kap, és használhat tetszése szerint.
A teljes szabadság jegyében a tanítási órák alatt nemcsak különféle tartalmakat engedélyezett ezeken olvasgatni, hanem közösségi oldalakat, TikTok videókat, videoklipeket stb. is lehet nézni.
Az egyetlen előírás ezzel kapcsolatban az, hogy senki sem használhat fülhallgatót, mert az halláskárosodást okozhat. Egy halláskárosodott ork pedig nem hallja, mit suttog Szauron a toronyból, így társadalmilag hátrányba kerülne.
A mordori tantermekben tehát minden diák az okoseszköz hangszóróit bömbölteti (erre a célra lehet igényelni külső hangfalakat is).

A tanárt ez nem zavarja óra közben, mert ő - a diákok kérésére - a tanítási órák alatt nem a tanteremben van a diákokkal, hanem az udvaron, kiláncolva egy sziklához.

Természetesen - hiszen semmi sincs tiltva - aki akar, tanulhat is a tanórák alatt, olyan internetes videóból, ami neki tetszik. Például földrajz esetén tanulhat a kontinensekről, vagy arról is, hogy a Föld lapos, és a „gömbföld” egy átverés.


- Iskolaőrség

Mivel Mordorban a „szabadság, egyenlőség, testvériség - vagy halál” szellemisége uralkodik, nem alkalmaznak (feleslegesen) iskolaőröket.
Helyettük nagy méretű, mindig agresszív, idomított farkasok vannak az iskolákban, amiket (pl. egy hamburgerért) bárkire rá lehet uszítani. A bérfarkasok használatba vétele után a használatba vevő diák köteles a szétmarcangolt testrészeket a külön e célból kihelyezett, szelektív hulladékgyűjtőbe helyezni.


- Erkölcstan helyett

Természetesen a mordori közoktatás nélkülözi a bigott, már rég meghaladott erkölcsöket. A haladó szellemiségű oktatási rendszerben a modern erkölcstelenség pontos részleteit oktatják. A nebulók már az általános iskolában megtanulják, hogyan kell szemrebbenés nélkül hazudni, a másikat kihasználni, elgáncsolni, hátba szúrni, rafináltan elárulni vagy törtetés céljából gátlástalanul eltaposni.

A középiskolákban pedig magas fokon tanulják a liberális hét főerény: a kevélység, a fösvénység, a bujaság, az irigység, a torkosság, a haragosság és a restség professzionális kivitelezését.


- A nemiség szerepe

A haladó Mordorban fel sem merül, hogy ne fordítsanak kiemelt figyelmet az UNESCO (az Egyesült Nemzetek Nevelésügyi, Tudományos és Kulturális Szervezete) javaslataira. Ezért már 1 évvel az iskolakezdés előtt, 5 éves korban elkezdik a gyermekek szexuális nevelését, különös figyelmet fordítva az önkielégítésre. A mordori oktatási rendszer számára elképzelhetetlen, hogy egy 6 éves, iskolakezdő gyerek még ne tudja, hogyan kell önkielégíteni, illetve hogyan kell egy felnőtt hegyi trollal nemi életet élni.

Az iskolákban engedélyezett, hogy bármelyik tanóra közepén, ott helyben az iskolapadon éljenek (nyíltan és nyilvánosan) nemi életet a nebulók, hiszen ennek tiltása megkülönböztető, kirekesztő és elnyomó lenne, ami újfent kognitív disszonancia redukcióhoz vezetne, annak velejáróival. Természetesen a haladó liberális szellemiség legmodernebb módján, LMBTQI(xyz) elfogadással mindenki csak és kizárólag a sajátjával azonos nemű partnerrel élhet nemi életet, elkerülve ezzel a bináris heteroszexuális bigottság látszatát is.

Amelyik diák nem rendelkezik nemi betegséggel, az iskolaorvosnál alanyi jogon igényelhet szifilisz, HIV, stb. fertőzést okozó injekciót. Ezzel lehetőségük nyílik arra, hogy alkalmi partnerüknek valami igazán maradandó élményt adjanak.




- Higiénia

Bár Mordor magasan fejlett társadalmában nem létezik magántulajdon (minden felett Szauron és vezérkara rendelkezik, és oszt szét belátásuk szerint) azért van néhány olyan dolog, amivel mindenki önrendelkezni jogosult, és tetszése szerint növelni/csökkenteni, megtartani.

Mordorban a testszag olyan alanyi jogú magántulajdon, amitől senki nem akarja megfosztani sem a felnőtteket, sem a diákokat.
Mivel a fürdés különböző balesetekkel járhat (elesik a csúszós padlón, véletlenül bedrogozva belefullad a kád vízbe stb.) ezért senkit sem köteleznek ilyesmire. Ráadásul az energiatakarékos mordoriak már régen energia-terroristának nyilvánították azokat, akik a drága melegvizet a meztelen testük locsolgatására használják.

A mordori tanítási rendszerben jutalmat kap az, aki egy adott tanévben a legerőteljesebb testszagot képes elérni. Az ehhez használt speciális mérőeszköz egy általuk bevezetett mértékegység, az „egy görény” alapján működik. 1 görény alatt nem lehet nevezni a szagbajnokságra, mert az teljesen megszokott és átlagos.
A „lábszag illatú”, illetve a „hónalj szagú” parfümök használata bár csalásnak minősül, az erkölcstelenség szellemisége miatt dicséretes, és plusz pontot ér.
Természetesen ezen sem kötelező részt venni, amennyiben a diák úgy gondolja, hogy az általa tulajdonolt testszag mértékének nyilvánosságra kerülése a személyiségi jogaival ellentétes.

Mordor egyedül a higiénia terén nem tud a liberális elvárások szerint kimagasló eredményeket felmutatni, mert a helyi folyók nem olyan mocskosak, mint amelyikbe a párizsi olimpia sportolóit úszni küldték. De a környezettudatos ork diákszövetség már kijelentette, hogy ha felnőnek, ezen az állapoton változtatni fognak.


- Szülői értekezletek

A fejlett, mordori oktatási rendszer mindenben igazodik a társadalmi elvárásokhoz. Ebben a haladó iskolarendszerben a szülői értekezleteknek nem az a célja, hogy holmi tanárok (felháborító módon) panaszkodjanak a diákokról, mert azért Mordorban eleve agyonverés általi halál jár.

Itt kizárólag azért tartanak szülői értekezletet, hogy a hétköznapok során mindenfelé rohangáló szülők végre találkozhassanak a gyerekeikkel. Egymás felismerésének segítésére az iskolákban ilyenkor minden gyerek kap egy fényképet a szüleiről, és a szülők is az adott iskolába járó gyerekeikről.
Miután sikeresen felismerték egymást, az iskola 60 perc szabadfoglalkozást biztosít számukra.

Ezután kezdődik a „Csinálj magadnak kistestvért!” nevű program, amely a haladó, mordori liberálisok között népszerű tevékenység. Ilyenkor a hímnemű (tehát: biológiai pénisszel rendelkező) diákok a (nőnemű, biológiai vaginával rendelkező) édesanyjukkal élnek nemi életet, míg a nőnemű (tehát veleszületett biológiai vaginával rendelkező) diákok a (hímnemű stb.) édesapjukkal. Bármelyik szülő távolléte esetén az iskola biztosít pótszülőt.
Természetesen a mordori családpolitika szellemisége szerint az így fogant gyermekeket (jó pénzért) örökbe adják amerikai, illetve nyugat-európai családoknak. Mordorban a népességfogyás elkerülésére hegyi trollokat és sötét elfeket fogadnak be, azonnali állampolgársággal, családegyesítéssel és mindenre vonatkozó ellátással, akik gyermekei úgy is eljárhatnak az iskolákba, hogy nem beszélik a mordoriak nyelvét.


- Tanulási alternatívák

Mivel a mordori kormány a liberális demokrácia nagy tudója, nemhogy szellemiségben, de helyrajz szerint sem akarja korlátozni a diákokat. Így egy haladó szellemiségű diáknak az iskola pontosan ott van, ahol ő az adott pillanatban jónak látja. Ha a kocsmában, akkor a kocsmában van az iskola, így ő olyankor nem lóg a tanítás alól, hanem csak áthelyezte az oktatási helyszínt.
Ha pedig otthon az ágyban, akkor - a szabadelvű diákjog szerint - az ágya körüli három négyzetméter iskolai területnek minősül.


- A liberális diákparlament himnusza

A szociológusok és a kulturális antropológusok még kutatják az okát, de Mordorban a diákparlament himnusza, mely a liberális oktatási rendszert hivatott népszerűsíteni, rejtélyes okból azonos Weöres Sándor A birka-iskola c. versével.

„Egyszer volt egy nagy csoda,
neve: birka-iskola.
Ki nem szólt, csak bégetett,
az kapott dicséretet.


Ki oda se ballagott,
még jutalmat is kapott,
így hát egy se ment oda,
meg is szűnt az iskola.”


Eredmények

A mordori kormány nyilatkozata szerint az általuk bevezetett oktatási rendszer egyedülállóan gazdaságos, így a különféle anyagi javakat hasznosabb területekre (pl. bevándoroltatás) tudják átcsoportosítani.

A közoktatási miniszterük nyilatkozata szerint egyáltalán nem gond, hogy a mordori diákok zöme felnőtté váláskor se írni, se olvasni nem tud, valamit a tájékozottságuk egy bányászbéka tudásával azonos. Mordor kormányának véleménye szerint bőven elég, ha ők tudnak bármiről is; és bőven elegendő, ha ők gondolkodnak.
Az állampolgárok beléjük vetett bizalma által: ennél többre egy jóléti társadalomban nincs szükség.



Konklúzió:

Amíg a közoktatási rendszer nem biztosítja mindezt a tanulóknak, sosem lesz nyugalom az iskolákban, mert az igazi, számukra elfogadható egyenlőség azt jelenti, hogy minden harmadik liberális pont olyan analfabéta, aberrált idióta legyen, mint a másik kettő.



(by L.W.L.)
2024.09.05.





A témához hasonló, előző bejegyzések:

- 2023.05.10. Diáktüntetés és a diktatúra
Avagy: tüntetéskezelési tanácsok a jogállamiság szakértőjétől. (megnyitom)


- 2018.03.04. Nyilvánosságra került az egységes ellenzéki kormány összeállítása és programja!
Avagy: végre minden vitás kérdésben megállapodtak. (megnyitom)





Kiemelt bejegyzések

ÚJ!

Új, elektronikus könyveinket kis részekre bontva tesszük közzé.
 

 

A visszatérő múlt csapdái:
     


Aktuálpolitika:

   

(A liberalizmus világa)
           
 
A négy legolvasottabb bejegyzés:
       
 
Történelem:
   
   
 
Nyugat alkonya:
   


Vitathatatlan.blogspot.hu

Tények a világról és ami mögötte van
Főoldal (nyitólap) | Tartalomjegyzék

Facebook

2018. február 19.
Ez az oldal a Facebookon is követhető


 

Kérdés, kérés, észrevétel?

A Facebook alkalmazásaival az üzenetküldés is egyszerű.


VIDEÓK!

Legújabb videóink immár elérhetőek a vk.com oldalán is.

VITATHATATLAN TÉNYEK
A világról és ami mögötte van.

Fontos dolgokról, vitathatatlanul érthetően és egyszerűen.
Kövesse a vitathatatlan.blogspot.hu híreit videó csatornánkon is: https://vk.com/vitathatatlan